Nog een paar dagen - Reisverslagen van Agnes Anker - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslagen van Agnes Anker - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Nu nog druk aan het voorbereiden, maar over een paar dagen is het zover; Ik hoop dan naar Madagaskar te vliegen om daar 2 maanden vrijwillig werkzaam te zijn als verpleegkundige bij Mercy Ships.

Mercy Ships is een internationale medische hulporganisatie die kansarme mensen in de allerarmste ontwikkelingslanden voorziet van gratis medische zorg en ontwikkelingsprojecten. Dit doet Mercy Ships met behulp van de Africa Mercy, ’s werelds grootste particuliere ziekenhuisschip.

Kijk op www.mercyships.nl voor video's, zodat u een beeld kunt krijgen wat er allemaal wordt gedaan.

Omdat Mercy Ships al de giften die ze krijgen ten goede wil laten komen aan het werk wat ze doen voor mensen in nood, vragen ze iedereen die aan boord komt werken om het eigen onderhoud te voorzien.

Zou je mijn werk willen steunen/ Maak dan een bedrag over. Giften zijn belastingaftrekbaar. Het moet voorzien zijn van de aanwijzing code 4114 die wordt gebruikt bij het verwerken van je steun.
Dan weet je zeker dat de gift bij mij terecht komt.
Maak je gift over op NL75 ABNA 0411467778
T.n.v. Mercy Ships Holland te Rotterdam
o.v.v. Agnes Anker AFM 4114

Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Madagaskar. Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst, links onderaan onder het kopje 'Blijf op de hoogte'.

Recente Reisverslagen:

Agnes

Deze week hoop ik via Parijs naar Madagaskar te vliegen. Daar zal ik twee maanden als verpleegkundige werkzaam zijn op de grootste ziekenhuisboot, de Africa Mercy! Kijk voor meer info op www.mercyships.nl Ik heb er enorm veel zin in! Op deze manier wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 03 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14763

Voorgaande reizen:

10 December 2015 - 11 December 2015

Nog een paar dagen

10 December 2015 - 13 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: